17-01-13, Bootje varen - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van dop-en-emiel-go-panama - WaarBenJij.nu 17-01-13, Bootje varen - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van dop-en-emiel-go-panama - WaarBenJij.nu

17-01-13, Bootje varen

Door: Dop

30 September 2013 | Panama, Panama-stad

Zo, we zijn net terug van een tochtje met de dingy, met z'n 4en. Even langs een mangrove-eilandje gevaren, E heeft nog wat foto's van vogels daar gemaakt en toen door naar het volgende eiland. Daar eromheen gewandeld en daarna zijn Adri en ik t water ingegaan.. Emiel volgde al snel :-)! Heerlijk een tijdje rond gedobberd, wat waanzinnig mooie zeesterren gezien en nu weer op de boot, opdrogen, onder het genot van een biertje....

Adri maakt een groentecurry nu, dus we zitten in die heerlijke lucht.. En Edu had gister nog n 'klein' visje gevangen, die krijgen we nu er ook bij, licht krokant gebakken.. Onze laatste dag :-(((... Ik zou dit nog wel een paar dagen kunnen volhouden (en tevens dicht kunnen groeien, gisteravond had Adri weer een waanzinnig lekker gerecht bedacht: linguini met een uitje in boter gebakken en iets van room erbij met mosterd en tomaat en dan ligt er dus al een hoeveelheid op mijn bord!!!! 3 x meer dan ik normaal zou opscheppen, maar zooo onwijs lekker, dat ik t zo naar binnen vorkte ;-)).

O ja, de lasagna van aubergine gister was voortreffelijk, vergezeld door komkommer, gemarineerd inappelazijn met n btje suiker, met erboven op wat geroosterde sesamzaadjes...

Voor de rest hebben we niet veel nieuws over hier. Wat ons opvalt, is dat iedereen ff langs komt voor n kopje koffie koffie (met Panamese rum!) ...