We zijn er!!!! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van dop-en-emiel-go-panama - WaarBenJij.nu We zijn er!!!! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van dop-en-emiel-go-panama - WaarBenJij.nu

We zijn er!!!!

Door: Emiel

11 Januari 2013 | Panama, Panama-stad

Na 11 uur hangen, eten, slapen en Skyfall (lang leve de iPad!) kijken zijn we dan eindelijk gearriveerd in Panama. Een heuse 31 graden staat hier op de thermometer, dus 30 graden meer dan in NL vanochtend .... Afzien hoor :-)!

Kwamen om half 5 's middags lokale tijd aan en moesten dus nog de avond door om in het ritme te komen. Tijdsverschil is 6 uur, dus dat is een lange dag. Vanochtend om 7 uur (NL tijd) op en zometeen, hier 22.00 uur, naar bed. Voor de niet-rekenaars onder ons een dagje van 21 uur. Tsja, we hebben er wat voor over om jullie iets te laten zien van de wereld!

Zoals gezegd gaan wij het bedje opzoeken in ons hostelletje en morgen op pad door Panama stad!

Groeten,
D&E

• 12 Januari 2013 - 14:09

Bibanca:

Hmmm moet ik dan zeggen: weltrusten of goede morgen? Bikkels hoor dat jullie dat allemaal voor ons thuisblijvers over hebben :0)

Tags: Panama city