Wakker - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van dop-en-emiel-go-panama - WaarBenJij.nu Wakker - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van dop-en-emiel-go-panama - WaarBenJij.nu

Wakker

12 Januari 2013 | Panama, Panama-stad

Zo .... Inmiddels het tijdverschil een beetje bijgeslapen. De melatonine van de buurvrouw heeft hopelijk z'n werk gedaan zodat we vandaag fris en fruitig op pad kunnen om jullie op de hoogte te houden van de gang van zaken hier in Panama.

Het nadeel van een slaapkamer naast de keuken in een hostel is dat de vroege gasten ook meteen jouw wekker zijn :-(. Vanochtend zo rond de klok van 6 waren er twee gasten al druk doende, en pratende (vrouwen!), dus toen al wakker. Maar na wat gedraai en gefrutsel dan toch half acht gehaald. Zometeen eens lekker douchen, ontbijten en dan op pad. De reis gaat beginnnen!

Vandaag het Panama kanaal eens bekijken en de oude stad. Genoeg te doen dus!!!

Groeten,
D&E

• 12 Januari 2013 - 14:17

Bibanca:

Ja ja beetje draaien en "frummelen" daar in dat hostel en dan de dames nextdoor de schuld geven dat ze jullie wakker maken! Denk dat ze gewoon een andere "muziekje" wilden horen :0)

• 13 Januari 2013 - 10:46

Geert.:

eer goed begin uit geslapen aan de slag prima gr geert

• 15 Januari 2013 - 11:35

Laina:

Hoi bar en emiel!
    het is erg leuk jullie verslagen te lezen ,zo vol humor en leuke details.mijn dank! Ik geniet van jullie foodfotos,zeker nu ik aan het ww ben! Alleen zag de miso soep zag er niet uit. Emiel ,pas maar op dat Barbara geen klein mistietje mee smokkeld! Al die vogel foto's ,i regonize the signs! ha ha.
    Ik wens jullie een fantastische tijd toe,geniet ze! Xxlaina