Hellup ... Crisis!!!! - Reisverslag uit Paitilla, Panama van dop-en-emiel-go-panama - WaarBenJij.nu Hellup ... Crisis!!!! - Reisverslag uit Paitilla, Panama van dop-en-emiel-go-panama - WaarBenJij.nu

Hellup ... Crisis!!!!

13 Januari 2013 | Panama, Paitilla

13 januari 2013 - Panama City

Beste volgers ... Er is een crisis ontstaan in het Panama kamp! Ik ben het kabeltje kwijt om mijn camera aan de iPad te koppelen om jullie de foto's te kunnen tonen. We moeten dus naar het winkelcentrum naar de fotowinkel om een nieuw kabeltje te kopen. Net als onze reisgids van Panama ligt het kabeltje ook nog ergens thuis op tafel. Hoe handig!

We gaan zometeen op expeditie naar de 'mall' hetgeen op zich geen straf is omdat ze er:
a. Airconditioning hebben;
b. Een Mac store hebben :-) en
c. Verder alle winkels hebben die je maar kunt bedenken.

Een winkelcentrum van dit formaat hebben we helaas niet in NL, maar daar hebben we zoveel andere dingen. Zoals de wegenwacht die 50 extra auto's inzet om alle startproblemen te ondervangen op maandagochtend!

Heel veel succes allemaal met de winterse kou :-),
Dop & Emiel

• 13 Januari 2013 - 18:21

Bibanca:

hahaha zie mn tip heeft geholpen. Lang leve de creditcard!!!!!

• 14 Januari 2013 - 10:31

Ari:

dom blondje? en je was nog wel zo bezig met voorbereidingen? maar lekker even de mall in is niet slecht en wie weet kom je met meer naar buiten dan een kabeltje! Enjoy en suerte

• 15 Januari 2013 - 08:09

Olga.borrie:

Hoi ,

Volgens mij hebben jullie het wel naar je zin . Hier inderdaad een mooi winters landschap . de sneeuw bevalt mij beter dan de regen .

Veeder vader Rene weer in ziekenhuis voor zijn longprobleem . W Josien haar operatie is goed gegaan . Ik ga er woensdag weer heen ( ze is nu thuis ) maar het valt haar tegen .

Geniet en ik lees jullie verhalen maar reageer niet altijd .

Groet
    Olga
    xx

• 15 Januari 2013 - 11:44

Laina:

Hoi hoi ik heb gereageerd bij her verkeerde reisverslag,(bij verslag wakker)xlaina

• 17 Januari 2013 - 16:55

Jantina:

Hoi Dop en Emiel,

ik hoop dat jullie heel veel plezier hebben met varen, hier in het koude Soest gaat alles zijn gangentje.
    (en het is erg rustig aan de overkant).
    groetjes je overbuurvrouw.

• 17 Januari 2013 - 18:49

Geert :

Best wel de moeite waard, maar wanneer gaan we de zee op?Ja jullie hebben wel een goede keus gemaakt hier is het -7graden kun ja na gaan niks bruin melk flessen wit in ieder geval groetjes van ons pa en Ma